Sunday 11 November 2012

Tere taas! J2tkame oma j2rjejutuga.P2evad on m88dunud, m88dunud on ka lugematu arv kauneid kaadreid, mis korraliku fotoka puudusel j2id paremaid turiste ootama. Meie kangelased aga tiksuvad vaikselt edasi, ikka Etioopia poole. Siinkohal j2taks ruumi ka reklaamile: meie reis kestab veel m6nda aega, nii et kui Sinul, kallis lugeja, v6i Su s6bral on probleeme kehakaaluga, l88 meiega kampa! Meie pakkumine on gastronoomiliselt testitud ja v2ga efektiivne kaalulangetamise viis. Kuur sobib h2sti taimetoitlastele (sest liha on kallis ;P  ).
bridge swing
Victoria kukub

Yhes6naga, j2rgnevad p2evad m88dusid Sambias. Esimene peatus: Livingstone'i linn, Victoria juga. Veetsime oma p2evad, nagu valgele turistile kohane: laristades. K2isime Zambezi j6e kohal benji-hypet ja bridge swingi tegemas. Vahe seisneb siis selles, et esimesel juhul kukud pea alaspidi, teisel - ylespidi. K6rgust m6lema puhul 111 m. Lisaks liitusime mingi turismigrupiga ja yks p2rastl6una kulus Victoria joa 22re pealt veest reidikate tegemisele. Ylej22nud aja k66lusime lihtsalt Sambia ja Zimbabwe piiri vahel, sest ilmnes, et Eesti on liiga m6ttetu maa, et selle kodanikele piiri pealt Zimbabwe viisat v2ljastada.

P2rast Livingstone'i tsillisime Kariba j2rve 22res krokodillifarmis. P2evad m88dusid vaikselt, sest Martini seedekulgla otsustas protestida sodi ja bakterite vastu, mis temasse pidevalt sisenesid. Koht oli vaikne, puhkeala peamisteks kylastajasteks olid sebrad ja p2rdikud.

Paari s6idu kaugusel diiselit vedava auto kastis paikneb Lusaka, kuhu suundusime j2rgnevalt. Majutajaks kylalislahke mafioosnik, kelle rahadega muuhulgas Sambia praegune president v6imule sai. Tegevuste hulka kuulus n2iteks vilkuriga varustatud dzhiibiga kitsatel Lusaka slummi t2navatel kihutamine.

Siis s6itsime rongiga Sambiast Tansaaniasse. Kolm p2eva, 1900 kilomeetrit, lugematu arv ilusaid maastike ja huvitavaid inimesi. Rong oli kitsas, r2pane ja 22rmiselt hubane. Poole tee peal kiskus loodus kohe p2ris troopiliseks: aina palmid ja banaanid. 2ri tehti rongis palju, 6ige pea oli meie kupee banaane ja ananasse pilgeni
t2is ostetud.

54 h rongis6itu

Ja siin me oleme, Tansaania rannikul Dar es Salaamis mingis slummis. Tingimused on ehedad: kraane pole, vett tuleb osta t2nava otsast, tualettpotiks auk maapinnas. Aega veedame t2pselt nii, nagu Sina, kallis lugeja, seda ette kujutad. See t2hendab siis seda, et kaupleme turul, s6idame pilgeni (ja ma m6tlen pilgeni!) t2is daladala'dega (minibussidega) ja suhtleme kohalike lastega suahiili keeles.
Lovness

Hetkel oleme edukalt Sansibari saarele j6udnud!